Kad god Demokrate uključe svoj čuveni softver za sklapanje saopštenja, javnost je suočena s gomilom nabacanih riječi bez nekog smisla, koje odišu bahatošću i agresijom. Mi se njima bavimo uzgred, a oni to shvate ozbiljno. Jer zašto bi se bavili rezervnom postavom DF-a, kad je tu prvi tim.
Neka ih zove i Amfilohijeva rezervna postava, ali sve je to isto. I oni znaju da ne samo mi, nego da cijela javnost zna ko su oni. Koliko god se pretvarali i skrivali u građansko ruho, njih samo treba pustiti da uživaju u sopstvenim performansima i komadima sa pjevanjem i pucanjem. I u ubjeđenju da nešto znaju o političkom marketingu, koje ih drži još od lokalnih izbora 2014, kada su nastupali pod okriljem SNP-a. Nije im bilo dovoljno do sad da shvate da im poslije svakog spota rejting strmoglavo pada, u što su se uvjerili još 2017. nakon bruke sa omalovažavanjem žena i LGBT populacije, nego im treba novo blamiranje sa kafanskim „šmekom“.
Izgleda da se ovo dopada samo Bečiću, Lekiću, Bogdanoviću, partijskom podmlatku poput Ćirovićke, i sličnima. Mišljenje građana ih svakako ne zanima, ne dopire do njih, jer su po društvenim mrežama zablokirali sve neistomišljenike i zaključali komentare na svoj promo sadržaj na jednom portalu. Što i priliči kvazi-demokratama. Mogu oni o sebi misliti šta hoće, ali oni su opoganili crnogorsku političku scenu šešeljevsko-radikalskim jezikom, neprimjerenim crnogorskom mentalitetu. Ako i po čemu ostanu upamćeni u političkom životu Crne Gore, biće po tome što nikad nijesu poštovali ni svoje slogane.
Demokratska partija socijalista Crne Gore